Volgers

maandag 22 augustus 2011

Wie ben ik zonder zorgen?



4 opmerkingen:

Marijke van Ooijen zei

Hay Tessa,

Door de vakantie ben ik al een tijdje niet meer op je blog geweest.
En heb ik weer heel wat om te bekijken...gelukkig!

Wat een mooie en zuivere posten heb je toch meis.
En deze...Wie ben ik zonder zorgen?
Ja het is een vraagstuk waar ik vandaag eens over ga nadenken, ik kan er niet direkt iets over zeggen.
Maar het zet me wel aan tot denken, en dat vindt ik leuk..daar ik mezelf deze vraag nooit heb gesteld.

Je popje kijkt ook al zo bedenkelijk...je heb echt goed vastgelegd zoals je het vraagt.
En dat is mooi.

Meisje wens je alle goeds...en ik ga me nog even met de vraag bezig houden..

Marijkexxx

Jackie zei

ik heb even heerlijk zitten kijken naar alles..

Zo gaaf !! zo anders allemaal..
Zo gaaf hoe je poppetjes allemaal hun verhaal vertellen..

Lynette (NZ) zei

Thanks for visiting and then following me :-) Your backgrounds are cool.

Miranda zei

Geweldig!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...