Volgers

donderdag 29 maart 2012

Derwent ARTBAR








Vanmorgen viel er wel iets heel leuks op de deurmat: een envelop van Derwent met daarin de nieuwe ARTBARS! Whahoooo
Ik heb er al een klein beetje mee geexpirimenteerd, en de rest van de middag zit ik aan mijn knutseltafel te spelen. Ik schrijf voor jullie binnenkort een uitgebreide review: beloofd.

This morning there was something very nice on the doormat: an envelope comming from Derwent containing the new ARTBARS! Whahoooo
I am busy expirimenting the rest of the afternoon. When somebody's missing me: I am at my artroom to play. I promise to write a review soon.


An diesem Morgen gab es etwas sehr schönes auf der Fußmatte: ein Umschlag comming von Derwent, die die neue ARTBARS! Whahoooo
Ich bin beschäftigt expirimenting den Rest des Nachmittags. Wenn jemand fehlt mir: Ich bin mit meinem artroom zu spielen. Ich verspreche, bald eine Rezension zu schreiben.

1 opmerking:

Gery zei

Ben benieuwd naar je bevindingen en wens je voorlopig veel speelplezier.
Groetjes Gery

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...