Take a look in my little black book Sometimes chaotic, sometimes clean No words to explain: I know what I mean...
Posts tonen met het label Art Journal. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Art Journal. Alle posts tonen
vrijdag 20 maart 2020
donderdag 19 maart 2020
donderdag 6 februari 2020
maandag 11 september 2017
vrijdag 8 september 2017
vrijdag 1 september 2017
donderdag 31 augustus 2017
Journal omslag (1/3) - Wat maakt het fijn in de nieuwe ruimte!
Vandaag naar de beurs geweest om materiaal te hamsteren, en gelijk mee aan het spelen gegaan, in mijn nieuwe atelier: wat is het toch een fijne plek!
Er is voldoende plaats om alle spulletjes een vaste -en makkelijk toegankelijke- plek te geven, licht, ruimte én een heerlijke sfeer: I LOVE IT!
Dit wordt de kaft van een van mijn art journals: het is nog work in progress -dus nog niet af- en wat heerlijk om het gewoon te kunnen laten liggen drogen, de deur achter je dicht te trekken en de volgende keer weer verder te gaan.
maandag 12 juni 2017
woensdag 8 maart 2017
zondag 12 juni 2016
woensdag 8 juni 2016
dinsdag 7 juni 2016
zaterdag 21 mei 2016
woensdag 18 mei 2016
I'm in my happy place :-)
De nieuwe waterverfdoos moet natuurlijk worden uitgeprobeerd: ik ben helemaal blij...
Als jullie me zoeken... ik ben er niet :-P
dinsdag 17 mei 2016
Someone got spoiled today :-)
Het is niet zo dat ik de deur platloop bij de knutselwinkel, hobbyspeciaalzaak of kunstenaarsbenodigdhedenwinkel. Sterker nog: als je eenmaal iets goeds aangeschaft hebt, dan doe je er vaak jaren mee en op een gegeven moment kom je op een punt, dan heb je niet per se iets meer nodig... maar soms, heel soms raakt er wel eens wat op, of verschijnt er wat op je verlanglijstje...
Gisteren kwam ik plots tot de ontdekking dat mijn boekjes op waren... géén nieuwe lege art-journals meer in huis te vinden: paniek! Dus móest er vandaag wel een tripje richting de DEVA in Breda gemaakt. Voorafgaand aan het bezoekje neusde ik wat op de site, want ergens stonden die kleine napjes waterverf al een tijdje op mijn lijstje: ja dáár wilde ik er ook een paar van meenemen. En alsof ze het wisten, hadden ze speciaal voor mij (ja vast) een onwijs mooie doos met 45 kleurtjes in de aanbieding: tjah eeeeehm, voor ik het wist lag hij in mn mandje :-)
Als een kind zo blij natuurlijk en thuis gelijk spelen.... eeeeh alle napjes stuk voor stuk uitpakken en uitproberen: pffff wat een werk! Ik heb wel gelijk de wikkeltjes in een boekje geplakt en kleurvoorbeelden erbij geverfd, zodat ik makkelijk kan zien welke kleuren ik heb en wat het een beetje doet, handig als ik kleuren wil uitbreiden (dan kan het boekje mee, zodat ik geen dubbele koop) of om even te spieken hoe welke kleur er precies uitziet
Natuurlijk ook een beetje zitten uitproberen, maar voorlopig nog druk met uitpakken: wát een werk... maar het voelt alsof ik 45 kleine kadootjes mag uitpakken :-)
Abonneren op:
Posts (Atom)













































