Volgers

maandag 18 juli 2011

Dans Dans Dans


3 opmerkingen:

Anneke Wijers zei

Ik vind 'm geweldig!
Dat idee van die pauwenveer...
Echt heel heel leuk.

Anoniem zei

Hay Tessa,

Wat een aparte blog is dit...
Zo mooi met die kleuren allemaal...dit soort tekeningen zijn dit je emoties die dan optekent?
Deze post is heel apart zo met die mooie pauwenveer als jurkje..
Ben inmiddels volger van je geworden hoor.

Ook wil ik je bedanken voor je lieve woorden op mijn blog.

Liefs en goeds..Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com

Marjan zei

Ik wil je ook bedanken voor je reactie op mijn blog! Ik vind jouw werken erg origineel, mooi en zeer creatief!
Ik heb ook je andere blog even bekeken en vind de stukjes die je schrijft bijzonder leuk om te lezen!

Groetjes en fijn weekend, Marjan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...